Thursday 17 February 2022

Přejeme vám veselé malé Vánoce.....

 

....pokud si najdete čas mezi dvěma stěhováními, z nichž jedno je hluboko v kovidem zasažené Evropě. Obávám se, že Vánoce byly letos v mé mysli odsunuty do pozadí, stejně jako pokrok v Malých světech.

Právě jsem se vrátila do České republiky z Velké Británie, kde jsem od loňského července vyklízela náš tamní dům a zařizovala stěhování většiny svého majetku do České republiky. Úkol, který je díky nesmyslným záludnostem nových pravidel po brexitu daleko, daleko obtížnější.

Pro své doufejme časté návštěvy zpět ve Spojeném království jsem si našla velmi příjemné útočiště na venkově kousek od Hertfordu, a tak zbytek mého světského majetku putoval tam. Velké díky patří mým novým pronajímatelům, kteří se velmi zasloužili to, že se u nich cítím vítána, a všem, kteří mi se stěhováním pomáhali - Jo, Lyndo, Sheilo, Julie, dívám se na vás! A samozřejmě vám, Adame a Alison. Nic z toho by se bez vás neobešlo.

Protože jsem v uplynulém roce nemohla bezpečně otevřít Malé světy pro veřejnost, trávila jsem tam málo času, a proto je také málo blogpostů, za což se omlouvám. Doufám, že příští rok to bude lepší.

Nicméně jsem se minulý týden vrátila do Bavorova, dostatečně včas na to, abychom v rychlosti stihli do Malých světů umístit vánoční okno (většinu z toho udělala Butterfly - děkuji ti Butterfly).

Dali jsme dohromady nějaké dekorace.....   


a všechny naše vánoční plyšové hračky. Butterfly strávila večer balením balíčků. 

 ....a Rosin vánoční stromek stál připravený ke zdobení.



 Bohužel fotografie hotové expozice pořízené přes okno nebývají právě povedené a obvyklý zkušební snímek před umístěním do okna jsme neudělali (kromě několika snímků, na kterých bylo vidět, co se chystá), takže to, co vám tu předkládám, poslouží k tomu, abyste si udělali představu o hordě plyšových hraček slavících Vánoce. Ty vám všem samozřejmě přejí ve nejlepší v tomto radostném období, stejně jako já!














 Doufejme, že rok 2022 přinese návrat k normálu. Mezitím je tu nepřekonatelná Judy, aby nám všem popřála veselé Vánoce. (Zpívá v roce 1944 - je dojemné si uvědomit, jak výstižná jsou její slova pro nás i dnes. )


Moc děkuji Janě Vlčkové za překlad

No comments:

Post a Comment