Saturday 22 November 2014

Děkuji ti Butterfly - poprvé publikováno anglicky 10.05.2013

Zítra večer odjíždíme spolu s Butterfly do Anglie, kdy já tam strávím deset dní a Butterfly přinejmenším tři měsíce. Proto se mi zdá příhodné, abych vás v předvečer našeho odjezdu a zároveň předvečer prvního otevření Malých světů pro veřejnost odkázala na web Butterfly Words and Pictures. Můžete tam najít přehled, čemu se věnovala posledních devět týdnů. Kdyby tu nebyla, rozhodně bych to všechno nezvládla a tímto jí moc děkuji za její kreativitu, houževnatost a schopnost vidět věci v jiné perspektivě! Bude mi neskutečně chybět. (Pro ty z vás kdo to neví, je to moje dcera  ....)


Ale dřív než vám dám odkaz na stránku, ještě nejnovější informace o myškách. Když jsme se s nimi viděli naposledy, zrovna se chystaly nastěhovat a otravná prasátka se zuby nehty držela na zádi vozu. Teď už dorazila až k předním dveřím a zjevně zvažují, co dál. Možná začnou zničehonic zpívat vánoční koledy? 

Je dost možné, že kdyby najednou začala zpívat, tak by se dovnitř dostala, 


protože když nakouknete dovnitř, tak tam zrovna mají zkoušku dvě pěvecké skupiny. Maximilián osobně trénuje chlapce ze sboru, kteří mají problém udržet tón ...


a ve vedlejším pokoji Bezejmenný myšák piluje zpěv s mladšími myškami. Butterfly si nemohla pomoct a uvažovala, jak jsou asi obě místnosti zvukově odizolovány.









Mezitím panuje v domě klidná a veselá nálada.     


Mezitím panuje v domě klidná a veselá nálada.  



a většina dětí čeká, až jim připraví čaj 






a nahoře si hrají ti nejmenší.


A co prasátka?  No konečně šel někdo otevřít dveře......

Několik posledních dní jsem si hrála s malými, malinkatými věcičkami. Češi takovéhle činnosti říkají piplačka, nádherné slovíčko. 

Jsou tu například kytičky, které jsem dala dohromady z Britains Floral Kits (květinových potřeb). Válely se mi tu v krabicích už kolik let. Puristé mi doufám prominou, musím se přiznat, že je používám dost volně a z vlčích bobů a straček dělám vistárie a všechny je strkám spíš do vázy než na záhonu.  

Některé kytičky jsou vážně malinké, jak moc jsou malé vidíte na obrázku, kde je hlavička tulipánu vedle hrotu párátka.  

Takže si jistě umíte představit, že když mi některá upadne na hnědočervenou podlahu, tak nemluvím zrovna vybraně....


Kytičky budou vystaveny v novém okně, které odhalíme, až zítra otevřeme. A spolu s nimi tam budou i další "piplačky" - jeden model automobilu, s kterým jsem začala snad už před 20 lety, a který jsme dneska s Butterfly dodělaly.
                                                                                                          Zkuste si představit naše zděšení, když jsme zjistily, že na veškeré elektrické vedení, s kterým jsem, bůh ví kdy, tak piplala, teď máme napevno přilepit kapotu. Rozhodly jsme se nechat návod návodem a kapota zůstala odejimatelná, aspoň ji může šofér zvednout a opravit, co bude třeba...

A teď už vás čeká ohromný zážitek, protože vás odkážu na stránky Butterfly,kde uvidíte, co se jí všechno za posledních devět týdnů podařilo udělat. Věnuji jí tenhle příspěvek a mé srdečné díky a obdiv za to, co všechno zvládla - jen se podívejte!

Děkuji, že jste stále s námi na naší cestě. Ještě pořád nekončíme, takže doufám, že se vrátíte na blog, abyste si přečetli víc.


No comments:

Post a Comment