Tuesday 18 June 2013

Pozitivní myšlení funguje – Huráá! (poprvé publikováno 23.7.2012)




Dnes jenom krátký příspěvek jako poděkování všem, kteří na mne pozitivně mysleli, když jsem dnes měla schůzku s městskou radou.

Pozitivní myšlení funguje!

Vy, kteří věrně sledujete tento příběh již od začátku, víte, že přestože jsem neměla problém platit nájem a provozní náklady na místnost, kde bude muzeum, tak místnost, kterou mi nabídli, přestože byla dostatečně velká, nutně potřebovala novou elektriku a vybílit. To byly náklady, které jsem si nemohla dovolit.

Kamarádka z Českých Budějovic , Mirka, přijela pro případ, kdybych potřebovala pomoc s češtinou. Pečlivě jsme si připravily argumenty, které by mi pomohly přesvědčit radu, že muzeum pro panenky přiláká turisty, a proto bude pro Bavorov přínosem. Moje kamarádka Jana, která doposud jednala se starostou, odjela ráno do Běloruska.   


Ráno se u mne zastavil starosta, aby si ověřil, že přijdu na schůzi. Překvapil mne stále v negližé - Češi mají tendenci začít den asi tak dvě hodiny předtím než Angličané. 


Na schůzi jsem se vybavila obchůdkem, který jsem přes víkend dala trochu dohromady, a který nyní je jak pekařstvím, tak prodává ryby, a dále malým, nevybaveným a trochu ušmudlaným domečkem Fairfield, abych radě představila svůj nápad, a o čem vlastně muzeum je. Měla jsem na paměti, že přestože sbírání panenek je v Čechách v povědomí jako koníček, tak domečky pro panenky zde téměř neexistují. 

Aby toho nebylo dost, tak s ohledem na českou vášeň pro sbírání hub - když přijedete na víkend, tak se vás lidé neptají na počasí, ale ptají se, zda "Jsou houby?" - jsem se rozhodla přihodit ještě Petra, králíka houbaře, který bydlí v košíku z Ikey. 






Když jsme na schůzku přišly, tak mi přišlo, že toto není celá "rada", spíše užší vedení, či finanční komise, či komise pro záležitosti všeho druhu. Starosta, tři další členové rady a úřednice, která byla z projektu naprosto nadšená, avšak neměla vůbec žádnou rozhodovací schopnost, když došlo na peníze. Posadili jsme se a stručně začaly. Já se snažila ve své nejlepší, avšak negramatické češtině. Jak se ukázalo, Jana a daná úřednice již všechny na věc připravily. Všichni věděli, že místnost je v dané podobě nevyhovující, již měli i předběžnou schůzku a dohodli se, že se vymaluje, jak si budu přát. Nadhodila jsem tedy i problém s elektrikou, což je mírně rozhodilo, ale nakonec se rozhodli, že ji též zafinancují.

Nyní mám naplánovanou schůzku se starostou a vedoucím technických služeb na středu na ráno. Sejdeme se v místnosti samotné, aby se věci daly do pohybu. Když zmínili 8.30, tak jsem se asi divně zatvářila, neboť schůzka byla posunuta na 9…. zůstaňte se mnou i nadále.




Duchové z českých lesů jsou zcela jasně na mé straně! 

No comments:

Post a Comment